קידום אתרים בגוגל

גוגל הוא ללא ספק מנוע החיפוש הגדול והמוכר בעולם.
סביר להניח שבכל פעם שתרצו לדעת משהו, המקור הראשון שתגשו אליו יהיה גוגל. בין אם מדובר בחיפוש מידע, מוצר או שירות.
מדי יום מיליוני ישראלים מחפשים בגוגל שירותים ומוצרים שונים שהם צריכים. אז למה שלא תנצלו את הבמה לטובת קידום העסק שלכם בגוגל?

קידום אתרים בגוגל מתבצע ב2 דרכים – קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC).
המטרה העיקרית של כל עסק היא להופיע בראש תוצאות החיפוש על מנת להנגיש את העסק ולאפשר ללקוחות הפוטנציאליים למצוא את העסק בקלות.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר השאירו פרטים

דרכים לקידום אתרים במנועי החיפוש

PPC - קידום ממומן

הקידום הממומן בגוגל עובד בשיטת PPC = Pay Per Click.
למעשה הלקוח משלם למערכת הפרסום בהתאם לכמות הקליקים על המודעה הממומנת. מאחר ורק לקוחות המתעניינים במוצר או השירות מקליקים על המודעה, שיטה זו מונעת בזבוז מיותר של תקציב הפרסום. ככל שהמודעה שתוצג ללקוח תהיה רלוונטית יותר, כך אחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר.

ניתן ליצור סוגים שונים של קמפיינים בגוגל אך לרוב נבחר לפרסם ברשת החיפוש. בקמפיין מסוג זה, הלקוח מחפש מוצר או שירות ספציפיים ומקבל תוצאות בהתאם למילות החיפוש שבהן השתמש. מומלץ לשלב סוגי קמפיינים שונים על מנת לקבל תוצאות אפיקטיביות ומקסמיליות. לדוגמא: קמפיין ברשת החיפוש וקמפיין שופינג לחנוית אונליין.

תהליך הקידום הממומן מוביל לתוצאות באופן מיידי וכרוך בתשלום נוסף למערכת הפרסום של גוגל מעבר לתשלום לחברת הקידום.

SEO - קידום אורגני

הקידום האורגני בגוגל מתבסס על SEO = Search Engine Optimization.
כלומר, ביצוע פעולות מסוימות בתוך האתר ומחוצה לו על מנת "להתחבב" על מנועי החיפוש. למעשה גוגל סורק את האתר, מזהה בו פרמטרים שעל פיהם הוא מדרג אותו ובהתאם לכך קובע את סדר הופעת תוצאות החיפוש.

פעולות אלו כוללות בין היתר קידום מילות מפתח רלוונטיות על ידי הוספת תוכן איכותי לאתר, סידור היררכיית התוכן והכותרות, קביעת כותרות ותיאורים רלוונטיים לכל עמוד (כפי שיופיעו בתוצאות החיפוש), שיפור חווית המשתמש ועוד.

תהליך הקידום האורגני מוביל לתוצאות בטווח הרחוק, ואינו כרוך בתשלום נוסף למערכת הפרסום של גוגל מעבר לתשלום לחברת הקידום.

אז מה עדיף - PPC או SEO?

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.
תוצאות הקידום הממומן הן מיידות אך כרוכות בתשלום לגוגל על כל הקלקה על המודעה. לעומת זאת, את תוצאות הקידום האורגני נראה רק לאחר מספר חודשים של קידום אך אינן כרוכות בעלויות נוספות (מלבד התשלום למקדם האתר). לכן, כל מקרה לגופו ואין שיטה מועדפת.

כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר אנו ממליצים לשלב את שתי השיטות. תחילה, הקידום האורגני והקידום הממומן יתבצעו במקביל.
לאחר קבלת תוצאות מהקידום האורגני (עלול לקחת כ6 חודשים) ניתן להפחית בהדרגה את היקף הקידום הממומן
ולהסתמך על מיקומכם בתוצאות החיפוש האורגני.
בעת הצורך נוכל לחזור להשתמש בקידום הממומן על מנת לקבל תוספת מיידית של פניות לעסק או רכישות באתר.