קידום ברשתות החברתיות

שיווק ברשתות חברתיות הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי.
למעשה אנחנו אוספים נתונים מחיי היום יום של כל משתמש וממנפים את זה לטובת העסק שלנו. בעזרת שיווק נכון, נוכל להגיע לקהל גדול יותר ורלוונטי יותר.
יש מגוון רחב של פלטפורומות פרסום ברשתות החברתיות כשבראשן פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.
ההתאמה של הרשת החברתית בה משתמשים לפרסום העסק שלך הוא הכרחי, קהל היעד והמשתמשים משתנה בין רשת חברתית אחת לאחרת.
אנו דואגים לעשות את האופמיזציה הטובה ביותר על מנת להגיע לפלח שוק הנכון בהתאם לצורך העסק.

יתרונות השיווק ברשתות החברתיות

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר השאירו פרטים

סוגי רשתות חברתיות

Facebook

פייסבוק היא הרשת החברתית הפעילה ביותר עם כ3 מיליארד משתמשים פעילים. כך שתרצו או לא, הקהל שלכם נמצא שם.
כל עסק צריך עמוד עסקי בפייסבוק לטובת העלאת המודעות למותג, צבירת לקוחות חדשים וחיזוק התדמית. בשל פוטנציאל החשיפה הגבוה של פייסבוק, עסקים רבים מתחומים שונים בוחרים בפייסבוק כערוץ השיווק העיקרי לעסק שלהם.

אסטרטגיית הפרסום היא שיווק אגרסיבי של המוצר ללקוחות מתעניינים. בפייסבוק קיים פילוח קהלים העוזר למקד את הפרסום לקהל יעד רלוונטי ולהגדיל המרות.
פרסום בעזרת קמפיינים ממומנים בפייסבוק נחשב לאפקטיבי ביותר והוא יעזור לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם, לקבל יותר פניות ואף ולהגדיל את ההכנסות!

Instagram

באינסטגרם משתמשים מדי יום כ2 מליארד אנשים ברחבי העולם, מה שהופך אותה לאופציה מצויינת לפרסום. פרסום באינסטגרם מאפשר לעסק להציג את הפרסומות ישר בטלפונים הניידים של המשתמשים בעזרת הפיד והסטורי.
כל עסק חייב לתחזק עמוד אינסטגרם פעיל אשר יעזור לו ליצור אינטראקציה ולשמור על קשר עם קהל לקוחותיו ועם לקוחות פוטנציאליים נוספים.

בדומה לפייסבוק, ניתן לכוון ולמקד את הפרסומים לגולשים מסויימים בעלי תחומי עניין ספציפיים, מגדר, גיל או כל מאפיין אחר. יתרונות השיווק באינסטגרם הן הפיצ'רים הרבים הקיימים בו העוזרים להפוך תוכן לויראלי ולגרום לו להגיע לקהל יעד רחב ומגוון. אינסטגרם כיום היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של מרבית העסקים הבוחרים לשווק בדיגיטל.

TikTok

טיקטוק היא הרשת הצעירה ביותר אך הופכת לרשת מובילה ומשתלמת לפרסום עסקים. בטיקטוק ניתן לקדם סרטוני תדמית והיא עוזרת להגדיל את זמן החשיפה של הגולשים למותג שלכם, לגרום לו להתעניין במוצרים ואף לבצע רכישות.
בנוסף, ניתן לקדם באמצעות "משפיענים" ולאף לקדם בצורה אורגנית במטרה להפוך את התוכן לויראלי ולגרום לו להגיע למספר רב של צופים בארץ ובעולם.

קהל המשתמשים בטיקטוק ברובו צעיר ויכול להתאים לעסקים המכוונים לקהל יעד זה.טיקטוק היא ה-פלטפורמה לקמפיינים קצרים וייחודיים אשר מושכים את העין ומומלץ לשלב אותה באסטרטגיית השיווק שלכם במידה והיא מתאימה לסוג העסק.