שיווק באינסטגרם

קצת על שיווק באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם עם למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים.
לפני מספר שנים ענקית המדיה פייסבוק ראתה את ההצלחה והפוטנציאל של אינסטגרם וקנתה אותה.
כעת פייסבוק מחזיקה בעצם במידע עצום על המשתמשים שלה, ואנחנו יכולים להשתמש בזה ולנצל את זה לטובת שיווק באינסטגרם לעסק שלנו.

כיום לכל עסק שרוצה להגיע לקהל יעד נרחב יהיה חשבון אינסטגרם עסקי מעוצב שימשוך לקוחות לעקוב אחריו ובכך לייצר רשימת קונים פוטנציאלים.

נתונים טכניים על אינסטגרם

70% מהגולשים מחפשים מותגים באינסטגרם

מותגים מפרסמים בממוצע כ 30 פוסטים בחודש, 80% מהגולשים עוקבים אחרי לפחות מותג אחד.

4 מיליארד לייקים ביום

כמות ההקלקות וכמות העוקבים שמביעים עניין על ידי לייק או תגובה באינסטגרם הוא כ 4.2 מיליארד ביום. מה שאומר שאינסטגרם הוא המקום ליצור אינטרקציה עם לקוחות.

60% מהגולשים מכירים מוצרים חדשים

לא הגיע הזמן שלקוחות פוטנציאלים יכירו את המוצרים/ השירותים שלך?

למי מתאים פרסום באינסטגרם?

זה משתנה מאד בהתאם לסוג העסק. מצד אחד פרסום נוסף לא יזיק, אך מצד שני צריך בהחלט לדעת איפה כדאי ושווה להשקיע את הכסף. ישנם עסקים שפרסום באינסטגרם יועיל להם פחות ודווקא ברשתות אחרות כן. לכן צריך להבין שאומנם האינסטגרם הוא עצום וחזק אך פרסום באינסטגרם הוא לא בהכרח טוב לכל עסק.

 

לסיכום, אינסטגרם היא פלטפורמה מדהימה לפרסום באינטרנט ניתן לבצע בה פרסום ממומן ומדויק של קהלי יעד מתאימים באמצעות פילוח משותף עם פייסבוק אשר כולל מידע כגון: מצב משפחתי, אזור מגורים, גיל,מין, תחומי עניין ועוד. בעזרת טקסט מעניין ותמונה מושכת ניתן למכור את השירות או המוצר שאנו רוצים.

ההתאמה המושלמת בין הפייסבוק לבין האינסטגרם עוזרת לבנות קמפיין טוב שניתן לשתף אותו ברשתות החברתיות ולחסוך כסף רב על ערוצי תקשורת אחרים. באינסטגרם תוכלו לחשוף את המשתמשים לתכנים ממקורות לא מוכרים, וכך למעשה יוכלו לעקוב אחרי העסק שלכם. נסו להשתלב בקהילה של אפליקציה בצורה טבעית מבלי שיבחינו בחשבון עסקי או אדם פרטי.

לייעוץ עם מומחה אינסטגרם