בניית חנות וירטואלית

מה זו חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית, או בשמה היותר פשוט חנות אונליין, זו חנות אינטרנטית שמוכרת מוצרים דרך האתר.
שוק החנויות הוירטואליות התפתח מאד, וכיום אפשר לומר שכל חברה שניה שעוסקת במכירות נמצאת שם.
גם חברות מוכרות וגדולות ששנים רבות מכרו את המוצרים שלהם רק דרך הסניפים, הבינו שהן מפסידות נתח שוק שהולך וגדל מיום ליום ונכסו לשוק האונליין.

במאמר הקרוב נסביר לכם למה אם אתם עסק שמוכר מוצרים אתם חייבים היום חנות אונליין, ומה התהליך של בניית חנות אינטרנטית.

בניית חנות אינטרנטית - יתרונות מרכזיים

זמינות ונוחות

זמינות ונוחות

באינטרנט אין שעות פתיחה ושעות סגירה. האתר שלכם יהיה פתוח ויעבוד 24 שעות ביממה. כן גם שאתם ישנים אתם יכולים לקבל הזמנות דרך האתר.
יעילות

יעילות

אתר חנות שבנוי בצורה מסודרת ומונגשת ללקוח, יחסוך לכם הרבה מאד זמן. רוב הלקוחות שלכם יזמינו ישירות דרך האתר, בלי לדבר עם נציג ובלי לבזבז זמן מיותר. אתם רק תצטרכו להכין את ההזמנה ולהוציא אותה למשלוח.
חיסכון בשכירות

חיסכון בשכירות

לשכור היום חנות בישראל יכול להסתכם בהוצאה לא קטנה כל חודש. תוסיפו לזה את כל ההוצאות הנלוות שיש: עובדים, ארנונה, חשמל ועוד ותקבלו שהרבה לפני שהכנסתם שקל ממכירות הוצאתם אלפי או אפילו עשרות אלפי שקלים.
מה לגבי תחזוקה של חנות אינטרנטית? מדובר בהוצאה נמוכה בהרבה מזו של חנות פיזית וכמעט שאין מה להשוות ביניהם מבחינת הוצאות.
רימרקטינג

רימרקטינג

רימקקטינג ללא ספק זה הדבר הכי חזק כיום. מה זה רימקטינג? לקוח שהיה אצלכם באתר תוכלו ל'צבוע' או במילה פשוטה לסמן אותו, ולהריץ לו מודעות בפלטפורמות השונות פייסבוק או גוגל. למה זה טוב? לקוח שביקר באתר ואפילו שם בעגלה ולא רכש, יקבל קמפיין 'שיזכיר' לו שהוא התעניין במוצר מסויים. מה שיגדיל את הסיכויים שלו לבצע רכישה סופית.

איך עובד תהליך של בניית חנות וירטואלית?

שלב 1: בחירת פלטפורה

שלב 1: בחירת פלטפורה

נבין את העסק שלכם ואת הגודל שלו ולפי זה נמליץ לכם על הפלטפורה לבניית החנות הוירטואלית שלכם. הפלטפורה הפופולרית כיום היא ללא ספק וורדפרס שמציעה מערכת קוד פתוח עם גמישות מירבית. אך עם זאת, קיימות כיום פלטפורמות נוספות לבניית חנויות וירטואליות כדוגמת שופיפיי, מג'נטו, גו'מלה ועוד..
שלב 2: איפיון ומיתוג

שלב 2: איפיון ומיתוג

נבצע לכם אפיון מלא לאתר בהתאם למה שאתם מוכרים. נעצב לכם לוגו אם לא קיים, ונבחר לכם תבנית צבעים מתאימה שתשתלב בצורה נכונה בכל האתר.
בנוסף, נבצע לכם אפיון מלא לסוג העסק שלכם ולפי זה נבנה את התבנית העיצובית שהולכת להיות באתר.
שלב 3: בניית החנות

שלב 3: בניית החנות

נבנה לכם חנות אינטרנטית מעוצבת ורספונסיבית. האתרים שלנו מלווה ע"י מקדם אתרים, כך שחוץ מאתר מעוצב ומותאם, תקבלו אתר עם הירכייה נכונה שיוכל בהמשך להתחיל תהליך של קידום אתרים בגוגל בצורה נכונה ומסודרת. בכל שלב בניית החנות משווק מומחה יהיה בקשר עם הלקוח ויעדכן אותו בהתקדמות התהליך.
שלב 4: חיבור סליקה ומשלוחים

שלב 4: חיבור סליקה ומשלוחים

האתר החדש שנבנה לכם יתממשק לכל שירותי הסליקה המוצעות כיום בישראל, בכך תוכלו לקבל הזמנות ותשלומים דרך האתר בכל שעות היום!
בנוסף, נחבר לכם את האתר לממשק חברת המשלוחים שבחרתם, כך שהלקוחות שלכם יוכלו לבחור את שיטת השילוח דרך ההזמנה באתר.

רגע לפני שמוכן..

נבצע בדיקה מקיפה באתר ונראה שהכל עובד כמו שצריך. בסיום בניית האתר אנו שולחים אותו ללקוח לאישור, ומבצעים שינויים בהתאם לדרישותיו.
בנוסף, אנו נותנים ללקוח הסבר מקיף על המערכת ואופן השימוש שלה באופן שוטף ויומיומי.

בסופו של דבר, אם בונים חנות עם הירכייה נכונה, בונים קמפיינים ומשפכי שיווק שיחזירו את הלקוחות שלכם לאתר, חנות וירטואלית זו הדרך הנכונה בשבילכם. חוץ מזה, שאם כבר בחרתם למכור פיזית, תמיד תוכלו לפתוח גם אתר אונליין שיתן לכם גיבוי והכנסות נוספות.

הסתקרנתם? מעוניינים בפרטים נוספים? יש לכם שאלות? צוות GET UP זמין עבורכם וייעץ לכם בכל מה שאתם צריכים בשביל לבנות את חנות האונליין המושלמת עבורכם.

למעבר ליצירת קשר