פרסום בגוגל

מה זה פרסום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל או במונח המקצועי PPC, זה בדיוק כמו שזה נשמע – משלמים כסף לגוגל כדי שהם יפרסמו אותנו. העלות של הפרסום בגוגל מתבצעת בד”כ לפי עלות להקלקה ומשם נובע השם PPC = Pay Per Click.

במערכת הפרסום של גוגל ניתן ליצור כיום מגוון של סוגי מודעות במגוון פלטפורמות, כאשר בראש ובראשונה הפרסום מתבצע במנוע החיפוש של גוגל, אבל לא רק! ניתן לפרסם במערכת של גוגל ADS גם ברשת השותפים של גוגל ועוד מקומות שנרחיב עליהם בהמשך.

פרסום בגוגל - סוגי קמפיינים

קמפיין רשת החיפוש

קמפיין רשת החיפוש

הקמפיין הפופולרי ביותר כאשר עושים פרסום בגוגל - הוא קמפיין רשת החיפוש. אם תשימו לב כאשר אתם מחפשים משהו בגוגל, בתתוצאות הראשונות והאחרונות בכל עמוד יהיה סימון של AD שאומר לנו שזו מודעה.
בד"כ נשלם סכום שמתחיל מ 0.5 ויכול להסתכם בעשרות שקלים לקליק בודד על המודעה שלנו.במה זה תלוי? כמובן שבגוגל שמשכללת את מידת התחרות והרווחיות של אותו תחום ולפי זה קובעת את העלות לקליק.
קמפיין רשת השותפים של גוגל

קמפיין רשת השותפים של גוגל

פרסום נוסף פופולרי כאשר עושים פרסום ממומן בגוגל זה קמפיין שותפי גוגל. קמפיין זה אפשרי לעשות דרך המערכת של גוגל GOOGLE ADS וזה בעצם פרסום באתרים שעובדים עם גוגל והגדירו באתר שלהם אפשרות להצגת מודעות של גוגל. בקמפיין זה ניתן לבנות קהלי רימרקטינג ולטרגט (לפלח) אנשים שהיו באתר וכך נוכל תמיד לפרסם את המוצר/ השירות שלכם למי שלמעשה ביקר באתר והתעניין בו.
קמפיין יוטיוב

קמפיין יוטיוב

כן גם יוטיוב שייכת לגוגל, וניתן לבנות מודעות ליוטיוב דרך המערכת של גוגל ADS. המודעות הפופולריות ביוטיוב אלו מודעות סרטונים קצרים שרצים לפני הפעלת סרטון. מודעות אלו לרוב לא יתאימו לכל עסק אלא לעסקים ספציפים שרלוונטי עבורם לפרסם באמצעות סרטונים.
קמפיין שופינג

קמפיין שופינג

קמפיין שמתאים למי שיש חנות וירטואלית. אם תשימו לב שאתם מחפשים מוצר מסויים בגוגל או קטגוריית מוצרים, יופיע לכם בתחילת העמוד לפני תוצאות החיפוש מוצרים לקנייה מהירה. מדובר כיום באחד הקמפיינים הכי חשובים בגוגל לבעלי חנויות אונליין.

פרסום בגוגל לעסקים - מה הכי מומלץ?

איזה סוג פרסום בגוגל הכי מתאים לעסקים – זו מסוג השאלות שקשה לענות עליה על רגל אחת. חשוב להתאים את הקמפיינים בגוגל לצורכי העסק ולמה שהוא מציע. בד”כ נשלב קמפיינים שונים בשביל לקבל תוצאות אפיקטיביות ומירביות מהקמפיינים שאנחנו עושים.

עם זאת, רוב הקמפיינים ללא ספק יהיו קמפיינים של רשת החיפוש, שבהם הלקוח מחפש את המוצר שהוא צריך ולכן ההמרה בד”כ תהיה גבוהה יותר. בנוסף לאלו ישתלבו קמפיינים נוספים של רימרקטינג ברשת המדיה, קמפיין שופינג לחנויות אונליין וקמפיין יוטיוב לעסק שצריך פרסום של סרטון.

איזה-קמפיין-הכי-מומלץ

לייעוץ חינם דברו איתנו